Mesej dari seorang wanita.

By Cikla Shahril - January 22, 2015

Just sharing. Mesej yang menyentuh hati dari seorang wanita.

Mesej dari seorang wanita.
Mesej dari seorang wanita. Sumber Google 

■ Saya bekerja 24 jam sehari.
■ Sayalah ibu.
■ Sayalah isteri.
■ Sayalah anak perempuan.
■ Sayalah menantu.
■ Sayalah jam loceng.
■ Sayalah tukang masak.
■ Sayalah pembantu rumah.
■ Sayalah guru.
■ Sayalah pelayan.
■ Sayalah nenek.
■ Sayalah jururawat.
■ Sayalah jurukamera.
■ Sayalah pengawal keselamatan.
■ Sayalah kaunselor.
■ Sayalah selimut.

📝saya tiada percutian
📝saya tiada cuti sakit
📝saya tiada cuti harian
📝saya bekerja siang malam
📝saya sentiasa 'on call'

Dedikasi untuk semua wanita.
"Wanita adalah karakter yg paling unik umpama garam. Adanya dia tidak diingati. Tiadanya dia menyebabkan segalanya menjadi tawar!"

Sumber Whatsapp group.

  • Share:

You Might Also Like

1 Comments